Accueil Forums Vendeurs عطر مردانه Options

  • Ce sujet est vide.
Affichage de 1 message (sur 1 au total)
  • Auteur
    Messages
  • #10675 Répondre
    susannerichter
    Invité

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

    عطری ماندگار از عطر گل‌ها و عصاره میوه‌ای که در ترکیب با روایح دارچین و وانیل باعث می‌شود تا همچون الماس درخشان به نظر برسید.

    نکته مهم و قابل توجه در نگهداری عطرها، محل قرار دادن آن‌ها است. مثلا برخی از افراد عطر خود را در توالت و کنار سایر لوازم بهداشتی خود قرار می‌دهند که این کار باعث رطوبت‌گیری عطر و شکستن مولکول‌های آن می‌شود و در نهایت تغییر رنگ و از بین رفتن میزان پخش بوی آن را به دنبال خواهد داشت.

    چه خوشمان بیاید یا نه، رنگ مو عوارض خفیفی به دنبال دارد، حال اگر از یک رنگ موی نامرغوب نیز استفاده کینم ممکن سلامت موها به خطر بیوافتد.

    عطر و ادکلن همیشه جز ثابتی از زندگی افراد شیک پوش می باشد که در این مطلب از سایت ایرانوس به معرفی ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت می پردازیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

    انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

    چند ماه گذشته من هم بی صبرانه منتظر اتمام مراحل پایانی این آلبوم بودم. امیدوارم ترانه های این آلبوم عاشقانه جبران کننده بخش کوچکی از محبت های بی دریغ و همیشگی شما باشد. • افشین مقدم ترانه سرای ترانه دو راهی ( عین خیالت نیست/ ترک اول ) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

    پایدار، تجزیه ناپذیر، ماندگار، غیر قابل حل، حل نشدنی، اب نشدنی، ناگداز، بهم نخوردنی، منحل نشدنی

    عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

    همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای مردانه از اسانس‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. از همین رو ماندگاری آن‌ها متناسب با اسانس‌های به کار گرفته‌شده و متریال باکیفیت تفاوت دارد. شما می‌توانید برای خود بر اساس سلیقه‌تان محصولی ایده ال را تهیه کنید. عطرهای تند و تلخ، عطرهای شیرین و خنک، عطرهای گرم و شیرین مردانه و زنانه و ده‌ها رایحه دیگر برای شما بر اساس خلقیاتتان در نظر گرفته‌شده است.

    نت اصلی: کهربا، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، هلو ، یاس بنفش

    ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

    If you enjoyed this write-up and you would like to get even more information pertaining to خرید عطر مردانه – aranika.com, kindly check out our webpage.

Affichage de 1 message (sur 1 au total)
Répondre à : عطر مردانه Options
Vos informations :




PANIER

X