Accueil Forums Vendeurs عطر و ادکلن – An Overview

  • Ce sujet est vide.
Affichage de 1 message (sur 1 au total)
  • Auteur
    Messages
  • #10628 Répondre
    ira93a27883250
    Invité

    پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

    دقت داشته باشید که این عطر‌ها به دلیل داشتن طبع گرم و معتدل برای فصول مختلف سال مناسب هستند به همین دلیل اگر قصد خرید عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی را دارید باید به گزینه طبع آن توجه داشته باشید.

    آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

    زمانی که درخت دچار آفت زدگی یا بیماری های قارچی و یا سایر موارد می شود، صمغ تیره، خوشبو و غلیظی را برای حفاظت از خود تولید می کند که در واقع همان منبع تولید عود است. عطرهای عودی معمولا عطرهای سنگین و پر قدرتی هستند که اکثرا طبع گرمی نیز دارند و برای فصل های سرد سال، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

    روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

    سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

    لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

    در این بخش باید بگوییم، با توجه به عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک عطر مردانه مناسب که با روحیه شما سازگار باشد و همچنین متناسب با زمان و مکان مدنظر شما باشد درواقع یک چالش است. این تعداد از عطر مردانه که در این مقاله معرفی شد، گزیده ای از عطرهای مردانه هستند که در این سال ها همچنان مورد توجه بوده اند و با توجه به رنج قیمتی که دارند،‌ برای اکثریت جامعه قابل خریداری می باشند.

    رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

    آمبر لثر از آن اسپری های خوشبویی است که همه سرها را به سمت شما برمی گرداند. به جرات می توان ادعا کرد که اسپری آمبر لِثِر از تام فورد، یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا می باشد. مطالب پیشنهادی : ایده برای کادو شب یلدا داماد

    مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

    عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است.

    نت میانی: یاس، گل برف ، گل صدتومانی، ارکیده ، دانه‌های قرمز

    یکی دیگر از مارک های ایرانی تولید کننده رنگ مو، والانسی می باشد که از محبوبیت خوبی نیز در بین مردم برخوردار است. این محصول یک رنگ موی بسیار باکیفیت و مرغوب بوده، که تمام انتظارات شما را از یک رنگ موی خوب برآورده می کند.

    Here’s more about خرید بهترین عطر مردانه look into the web site.

Affichage de 1 message (sur 1 au total)
Répondre à : عطر و ادکلن – An Overview
Vos informations :




PANIER

X