- Ce sujet est vide.
-
AuteurMessages
-
delorasx12Invité
بازاریابی محتوا به فرایندی در کسب و کار گفته میشود که با تولید محتوای جذاب، مفید و مجاب کننده باعث جذب و درگیر شدن مخاطبان کسب و کار میشود.
در این حالت یک محرک میتواند وضعیت را تغییر دهد و سفر مشتری آغاز شود.
داستان یک کسب و کار که با معجزۀ تولید محتوا نجات پیدا کرد
استفاده مجدد از محتوا: محتوا قدیمی را بازسازی کنید و به آن جانی تازه بدهید.
هرچقدر اطلاعاتی که در اختیار مخاطبانتان قرار میدهید مفید و کاربردی باشد، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. در این صورت راحتتر میتوانند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.
بازاریابی محتوایی چگونه باعث موفقیت کسب و کارها میشود؟
چگونه میتوانید ایدهها و موضوعات مناسب برای تولید محتوا را بیابید؟ برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید.
اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای مفید و جذاب بخصوص در سایتهای خود داشته باشند.
این کار میتواند شامل بهروزرسانی برخی اطلاعات، تبدیل یک اینفوگرافیک به انیمیشنی کوتاه یا انتشار مجدد مطلب باشد.
در ابتدا به این سوال پاسخ دهید که هدفتان از بازاریابی محتوا چیست؟ میخواهید به چه چیزی برسید؟ پاسخ به این سوالات نقشه راه شما را واضحتر میکند و میتوانید استراتژی بهتری بچینید.
مدیریت محتوا: از آنجاییکه نباید چرخ را دوباره اختراع کرد، بهتر است به جای تولید محتوا، از محتوای موجود در منابع معتبر استفاده کنید و دیدگاه خود را درباره آن مطلب بیان کنید.
اگر قصد پیگیری جدی بازاریابی محتوایی را دارید، آشنایی با هرم بازاریابی محتوایی از الزامات کارتان خواهد بود.
تولید محتوا به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به انتهای قیف بازاریابی هدایت کنید.
برای بازاریابی محتوا به یک متخصص سئو، یک متخصص تولید محتوا، یک سوشال مارکتر (مدیر شبکههای اجتماعی) و یک گرافیست نیاز خواهید داشت.
If you have any questions relating to wherever and how to use {بازاریابی, you can get in touch with us at our own page.
-
AuteurMessages